POLITIKA REKLAMACIJA

(u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije)

1. Kontakt za reklamacije

Ukoliko ste kupili neki od naših proizvoda i imate problem u vezi sa ispravnošću ili kvalitetom, naša služba za reklamacije je tu da vam pomogne.

Možete nas kontaktirati:

  • Telefon: +381 65 5232 889 (radnim danima od 10 do 15 časova)
  • E-pošta: office@kbeauty.rs

2. Opšte odredbe

Ova Politika reklamacija uređuje prava i obaveze trgovca K WAY BEAUTY doo Beograd i potrošača u vezi sa kupovinom proizvoda putem internet prodavnice kbeauty.rs.

Naša ponuda obuhvata:

  • kozmetiku, šminku, proizvode za negu lica, tela i kose,
  • tehničke uređaje za negu i lepotu.

3. Obaveze trgovca

Kao trgovac, dužni smo da:

  1. Isporučimo robu koja je saobrazna ugovoru – bez nedostataka, u skladu sa opisom, deklaracijom, reklamom i uputstvima.
  2. Na svakom proizvodu obezbedimo deklaraciju na srpskom jeziku sa svim zakonom propisanim podacima (naziv, vrsta, sastav, rok upotrebe, proizvođač/uvoznik, zemlja porekla, lot broj).
  3. Istaknemo rok upotrebe i obezbedimo da rok ne istekne pre isporuke potrošaču.
  4. Omogućimo potrošaču da podnese reklamaciju u zakonskom roku i na jasan način.
  5. Odgovorimo na reklamaciju u roku od 8 dana od prijema zahteva.
  6. Rešimo osnovanu reklamaciju u roku od 15 dana ( za proizvode iz oblasti nega lica, tela, kose i šminka) odnosno 30 dana za tehničke uređaje od dana podnošenja zahteva.
  7. O svom trošku otklonimo nesaobraznost kada je reklamacija osnovana (popravka, zamena, umanjenje cene ili povraćaj novca).

4. Šta je reklamacija?

Reklamacija je zakonom regulisan postupak kojim potrošač ulaže prigovor trgovcu zbog nesaobraznosti proizvoda.

Proizvod se smatra nesaobraznim ako:

  • nema svojstva potrebna za redovnu ili ugovorenu upotrebu,
  • ne odgovara opisu, specifikaciji ili deklaraciji,
  • ima fabrički ili proizvodno-tehnološki nedostatak (npr. neispravna pumpica parfema),
  • poseduje skrivenu manu (npr. izmenjena hemijska svojstva proizvoda),
  • nema deklaraciju na srpskom jeziku ili jasno istaknut rok upotrebe,
  • mu je rok upotrebe istekao pre isporuke,
  • ambalaža proizvoda je oštećena ili otvorena, a to nije posledica rukovanja od strane kupca.

Reklamacija zbog oštećenja u transportu

Ako primetite da je transportna kutija pocepana, otvarana, udubljena, ugruvana ili na bilo koji način oštećena, imate pravo da uložite reklamaciju najkasnije u roku od 24 sata od preuzimanja paketa.
Potrebno je:

  • fotografisati oštećenje,
  • obavestiti trgovca u navedenom roku.

5. Posebne napomene za proizvode sa rokom upotrebe i za tehničke uređaje

Za proizvode čiji je eksploatacioni period po prirodi stvari kraći od 2 godine (potrošna roba, proizvodi sa ograničenim rokom trajanja – kozmetika, šminka, proizvodi za jednokratnu ili kratkotrajnu upotrebu), period u kojem prodavac odgovara za saobraznost ograničen je na taj rok upotrebe, koji je jasno naznačen na deklaraciji proizvoda. Nakon isteka roka upotrebe, reklamacije po osnovu saobraznosti nisu osnovane.

Za tehničke uređaje, K WAY BEAUTY doo Beograd odgovara za nesaobraznost koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci, pretpostavlja se da je postojala u trenutku isporuke, osim ako se dokaže suprotno.

Sve troškove potrebne da se roba dovede u saobraznost (rad, materijal, preuzimanje i isporuka) snosi trgovac kada je reklamacija osnovana. Nakon isteka roka saobraznosti od 2 godine, potrošač sam snosi troškove slanja i primanja robe, kao i troškove popravke. Spisak ovlašćenih servisa dostavlja se uz dokumentaciju proizvoda.

6. Šta nije osnov za reklamaciju?

  • Nedostatak nastao nakon preuzimanja, kao posledica radnje ili propusta potrošača.
  • Oštećenje proizvoda zbog nepravilnog rukovanja nakon isporuke.
  • Neznatan nedostatak koji ne utiče na funkcionalnost.
  • Proizvod je ispravan i funkcioniše u skladu sa svojom namenom.

7. Kako uložiti reklamaciju?

Korak 1 – Podnošenje zahteva
Zahtev za reklamaciju možete preuzeti sa linka I poslati popunjen ili

  • E-poštom na office@kbeauty.rs, sa podacima: broj narudžbine, naziv proizvoda, razlog reklamacije, kontakt podaci, i fotografije (ako je pakovanje oštećeno).
  • Poštom ili kurirskom službom, uz odštampan ili čitko napisan zahtev sa istim podacima.

Korak 2 – Slanje proizvoda
Uz zahtev priložite:

  • proizvod,
  • originalni fiskalni račun,
  • otpremnicu ili drugi prateći dokument.

Pošaljite na adresu:
K WAY BEAUTY doo Beograd
Viline vode 47, 11060 Beograd

8. Kako se rešava reklamacija?

Nakon prijema zahteva i proizvoda koji se reklamira, dužni smo da

  • Kao prodavac dužni smo da potrošaču bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
  • Pregledamo I testiramo proizvod
  • U roku od 8 dana donosemo odluku o osnovanosti reklamacije i o tome obavestimo korisnika.

Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i ponovo počinje da teče kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor.

  • Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora. Ukoliko se potrošač ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.
  • Trgovac zatim ima 15 dana – rok za rešavanje reklamacije (osim kod nameštaja i tehničke robe gde rok iznosi 30 dana)

Moguće odluke:

  • otklanjanje nedostatka (uz saglasnost potrošača),
  • zamena proizvoda za isti ispravan proizvod,
  • ponuda alternativnog proizvoda iste vrednosti ili skupljeg uz doplatu,
  • povraćaj novca ako zamena nije moguća.

Ako reklamacija nije opravdana, proizvod se vraća potrošaču u istom stanju. Prodavac je dužan da potrošaču dostavi obrazloženje zašto reklamacija nije prihvaćena. Prodavac je dužan da potrošača obavesti o mogućnostima vansudskog rešavanja spora i nadležnim telima za takvo rešavanje.

Troškove reklamacije snosi kupac, osim kada je reklamacija osnovana – tada sve troškove snosi K WAY BEAUTY doo Beograd. K Way Beauty DOO Beograd ima ugovor sa kurirskom službom DExpress preko koje korisnik može poslati robu u slučaju reklamacije zbog nesabraznosti o trošku trgovca.