Reklamacije

Reklamacije

Poštovani kupci,

Ukoliko ste kupili bilo koji proizvod iz naše ponude i imate problem, naša servisna služba je tu da

Vam pomogne. Za sva pitanja na raspolaganju Vam je služba za reklamacije na broju telefona +381

65 5232 889 radnim danima od 10h do 15h.

Politika reklamacija

Šta je reklamacija i koji su razlozi za ulaganje reklamacije:

Reklamacija je zakonom regulisani postupak rešavanja prigovora kupca zbog nedostataka na

isporučenom proizvodu. Ukoliko na proizvodu koji ste naručili i preuzeli postoji neki proizvodno

tehnološki nedostatak (npr. neispravna aparatura za raspršivanje parfema) ili skrivena mana (npr.

izmenjena hemijska svojstva proizvoda) i kada vam taj nedostatak otežava ili onemogućava

upotrebu proizvoda na uobičajeni način, imate pravo da podnesete reklamaciju u cilju otklanjanja

ovog nedostatka.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana preuzimanja, pretpostavlja se da je

nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa vrstom proizvoda

i prirodom određene nesaobraznosti ili ukoliko prodavac dokaže suprotno.

Šta se ne smatra razlogom za ulaganje reklamacije:

Nedostatak na proizvodu je nastao nakon preuzimanja, kao posledica vaše radnje ili slučaja

Rizik slučajne propasti ili oštećenja proizvoda posle trenutka kada je proizvod predat potrošaču ili

trećem licu koje je odredio potrošač, snosi potrošač, te ovo nije razlog za ulaganje reklamacije.

Ukoliko je nedostatak neznatan:

Ukoliko na preuzetom proizvodu postoji nedostatak, ali ne utiče na upotrebljivost proizvoda na

uobičajeni način, vaša reklamacija neće biti usvojena.

Ukoliko je proizvod ispravan:

Potrošač može uložiti reklamaciju na proizvod koji funkcioniše u skladu sa svojom redovnom

namenom i u svemu je saobrazan ugovorenom, ali će ovakva reklamacija biti odbijena.

Kako uložiti reklamaciju:Ukoliko ste, nakon preuzimanja proizvoda, ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje

reklamacije, najpre je potrebno da popunite Zahtev za Reklamaciju svim traženim podacima. Zahtev

za reklamaciju je zatim potrebno odštampati i potpisati. Popunjeni i odštampani zahtev za

reklamaciju, zajedno sa svim papirima koji su Vam poslati uz proizvod (gotovinski račun, otpremnica

i sl.) i isporučeni proizvod možete posredstvom kurirske službe dostaviti na adresu za prijem

reklamacija:

K WAY BEAUTY doo Beograd

Viline vode 47, 11060 Beograd

VAŽNA NAPOMENA!

Neophodno je da proizvod pre slanja adekvatno upakujete i čitko navedete adresu primaoca na

paketu. K WAY BEAUTY doo Beograd ne preuzima odgovornost za gubitak pošiljke i oštećenje/lom

robe koji nastane prilikom transporta usled neadekvatnog pakovanja ili adresiranja.

Način rešavanja reklamacije:

Na osnovu vaših navoda u zahtevu za reklamaciju, lica ovlašćena za rešavanje reklamacija

potrošača utvrđuju osnovanost uložene reklamacije pregledom i testiranjem proizvoda i po potrebi,

konsultujući proizvođača-ovlašćenog dobavljača.

Nakon testiranja proizvoda, a na osnovu činjenica utvrđenih u toku kontrole, lica ovlašćena za

rešavanje reklamacija potrošača donose odluku kojom odobravaju ili odbijaju uloženu reklamaciju,

u zakonskom roku od 8 dana od prijema vašeg zahteva.

Odluke o uloženoj reklamaciji:

Ukoliko se ustanovi da je vaša reklamacija opravdana donećemo odluku kojom se reklamacija

usvaja. Po usvojenoj reklamaciji, u skladu sa zakonskim normama, postupićemo na sledeći način:

• Ukoliko je to moguće, otklonićemo nedostatak na proizvodu uz vašu saglasnost, a ukoliko

otklanjanje nedostatka nije moguće ili ga ne prihvatate, zamenićemo vam reklamirani proizvod za

isti proizvod bez nedostataka.

• Ukoliko iz nekog razloga ne možemo da vam zamenimo proizvod, ponudićemo vam drugi proizvod

u istoj vrednosti ili skuplji proizvod uz Vašu doplatu ili možete tražiti povraćaj novca.Ukoliko vaša reklamacija nije opravdana, proizvod koji ste reklamirali Vam vraćamo.

Troškove reklamacije snosi KUPAC, osim u slučaju kada se utvrdi da je naša greška. U tom slučaju,

troškove reklamacije snosimo mi.

Pravo na odustajanje:

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu izjavom o odustanku od

ugovora ukoliko nam je izjava poslata u roku od 14 dana od dana kada je potrošač preuzeo robu.

Odustajanjem od ugovora potrošač se oslobađa svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova

vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.

Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni

račun i obrazac – izjava o odustanku od ugovora.

Potrošač može u roku od 14 dana (uključujući i neradne dane) od dana zaključenja ugovora na daljinu

da bez navođenja razloga odustane od ugovora.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata K WAY BEAUTY doo

Beograd.

Ukoliko potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen i

nastaju obaveze propisane čl. 34 i 35 ovog zakona.

Kod ugovora o prodaji robe koji se zaključuje preko internet sajta, K WAY BEAUTY doo Beograd je

dužan da potrošaču vrati sredstva koja je potrošač platio za robu koja je predmet odustajanja.

Potrošač je dužan da nam vrati robu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 3 radna dana od dana

kada je poslao obrazac – izjavu o odustanku od ugovora.

Obrazac izjave o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.Garancija za tehničke uređaje je 24 meseca od datuma kupovine. Za ostvarivanje garancije

neophodno je na uvid priložiti fiskalni račun.

Servis za tehničke uređaje je:

BG ELEKTRONIK DOO BEOGRAD

Viline vode 47, 11060 Palilula Beograd,

Kontakt telefon: +381 11 4118858

Email adresa: servis@bgelektronik.com

Zaštita privatnosti korisnika

„U ime K WAY BEAUTY doo Beograd obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.

Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za

poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja

kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne

da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o

korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za

obavljanje posla. Svi zaposleni K WAY BEAUTY doo Beograd (i poslovni partneri) odgovorni su za

poštovanje načela zaštite privatnosti.“

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže

u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije

kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni

proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu

dostupni našem sistemu.“

Povraćaj sredstava

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih

kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, K WAY BEAUTY doo Beograd je u

obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će

banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.