Artclass Frottage Pencil #15 Peony Tea
Topla roze-bež nijansa inspirisana peony čajem koja daje meku, romantičnu definiciju i prirodno osvežava pogled u samo par poteza.
Besplatna isporuka
za iznos preko 6000 RSD
Obraduj voljenu osobu za rođendan
Registrujte se i ostvarite pravo na posebne pogodnosti, ukoliko želite da budete u toku sa akcijama
prijavite se na naš
newsletter
CENA: 1.490,00 RSD
Nema na zalihama
USKORO U PRODAJI
Šta treba da znaš
Ne trusi se
Više o Ne trusi se
Lako se blenda
Više o Lako se blenda
Nadogradiv
Više o Nadogradiv
Kremasta tekstura
Više o Kremasta tekstura
Velvet finish
Više o Velvet finish
Multiuse
Više o Multiuse
MULTIUSE je termin koji se koristi za višenamenske proizvode u svetu šminke, dizajnirane da pruže više funkcija istovremeno. Ovi proizvodi su formulisani tako da se mogu nanositi na različite delove lica, uključujući oči, usne i obraze, čime nude praktičnost i svestranost u šminkanju. Zahvaljujući svojoj prilagodljivoj teksturi i pigmentaciji, MULTIUSE proizvodi omogućavaju lako blendanje i postizanje skladnog izgleda uz minimalan trud. Idealan su izbor za one koji preferiraju jednostavne rutine ili traže kompaktna rešenja za šminku.
Detaljnije o prizvodu
Too Cool For School Artclass Frottage Pencil #15 Peony Tea je nežna, romantična nijansa inspirisana toplim čajem od božura — meka miks roze, bež i toplih braonkastih tonova koji stvaraju suptilan, ženstven i prirodno svež izgled oka. Ova nijansa pruža savršeni balans između floralne topline i prirodne definicije, dajući očima odmoran, nežan i nežno podignut izgled, kao posle šetnje na prolećnom suncu.
Tekstura je baršunasto-kremasta, lako klizi i transformiše se u fin puderasti završetak koji se stapa sa kožom bez vidljivih linija. Savršena je za “soft blush eye” look, dnevnu romantičnu šminku, kao i za diskretno senčenje kapaka uz minimalan trud. Dovoljno je samo nekoliko poteza da oči deluju otvorenije, toplije i prirodno osvetljene.
Upotreba:
Nanesite direktno na kapak i lagano izblendajte prstima ili četkicom dok je formula još mekana. Za romantičan “blush eye” efekat fokusirajte boju na sredinu kapka i pregib, pa blendajte ka spolja. Dodajte sloj za intenzivniju definiciju. Izbegavati direktan kontakt sa očima.
Sastojci:
Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides 77491, Iron Oxides 77492, Iron Oxides 77499, Dimethicone/Divinyldimethicone/Silsesquioxane Crosspolymer, Silica, Nylon-12, Polymethyl Methacrylate, Behenoxy PEG-10 Dimethicone, Isoamyl Cocoate, Dimethicone, Boron Nitride, Synthetic Fluorphlogopite, Pentylene Glycol, Glyceryl Tribehenate/Isostearate/Eicosandioate, Caprylyl Glycol, Triethyl Citrate, Magnesium Aluminum Silicate, Ethylhexylglycerin, Algin, Sodium Polyacrylate, Caprylhydroxamic Acid, Glycerin, Tin Oxide, Tocopherol.
*Lista sastojaka i opis proizvoda predstavljaju sve opcije ili varijante ovog proizvoda. Stvarni sastojci u datoj opciji proizvoda se mogu razlikovati od ove liste. Sastojci su podložni promenama prema nahođenju proizvođača. Za najpotpuniju i najsavremeniju listu sastojaka, pogledajte pakovanje proizvoda.
Deklaracija:
Uvoznik: K way beauty DOO Beograd
Zemlja porekla: Južna Koreja
Napravi svoju rutinu
Trending
@outofmydreambubble the ultimate multi-tasking pencil ⋆˚꩜.ᐟ @toocoolforschool US Artclass Frottage Pencil in peony tea #TooCoolForSchool #BeautyMustHaves #MakeupInspo ♬ Illegal - PinkPantheress
@sweetdollie.x Too cool for school ≽^•⩊•^≼ frottage pencil: 15 peony tea. #beauty #tiktokbeauty #makeup #fyp #kbeauty ♬ Blue Eyes Girl - Muspace Lofi
@no._.yu820 🪄too cool for school(トゥークールフォースクール) フロッタージュペンシル #14ピーチプルーム #15ピオニーティー🎀 こういうペンシルって書きずらいイメージあったんだけど、これはするする描けて不器用な私でも使いやすかったよ❕🥹💗 #PR #toocoolforschool #トゥークールフォースクール #TCFS #涙袋#アイシャドウ #フロッタージュペンシル @toocoolforschool ♬ オリジナル楽曲 - のゆ🎧🎀
O brendu
Too Cool For School je korejski kozmetički brend osnovan 2009. godine, poznat po svojoj kreativnoj i umetničkoj estetici. Brend nudi širok asortiman proizvoda za negu kože i šminku, uključujući popularne linije kao što su Egg Mousse, Art Class by Rodin i Caviar Lime. Njihova filozofija se temelji na spajanju umetnosti i nauke, stvarajući proizvode koji ne samo da pružaju efikasnu negu, već i estetski užitak. Pakovanja proizvoda često sadrže umetničke ilustracije i dizajn, što odražava njihov jedinstveni pristup. Brend je stekao međunarodnu popularnost i proizvodi su dostupni na različitim tržištima, uključujući SAD, Evropu i Aziju.



